Ponieważ aby cokolwiek osiągnąć musimy się porozumieć.
Dlatego prosimy o pozostawienie jakiejkolwiek formy kontaktu (email gg telefon itp)
w temacie kontakt lub na email punktyapteczne@gmail.com


Strona Izby
Strona Punktów Aptecznych
Biuletyn IGWPAiA

Staż pracy kierownika punktu aptecznego

TEMATY ZWIĄZKU ZAWODOWEGO TECHNIKÓW FARMACEUTYCZNYCH RP

Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez asha35 » 23 Kwi 2010 19:24

Witam.
Jestem technikiem farmaceutycznym z 4- letnim doświadczeniem zawodowym w aptece ogólnodostępnej wliczając w to staż. Chciałabym zostac kierownikiem punktu aptecznego.Ale jak to jest z tym stażem? Trzeba miec 5 lat pracy czy wystarczy 3? Wliczając w to tzw.staż. Jak traktowane sa 2 pierwsze lata pracy?
Strasznie dziękuje za informacje.
Asha 35
asha35
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Kwi 2010 15:16

Re: Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez halina » 24 Kwi 2010 08:27

Kierownikiem punktu aptecznego może być farmaceuta z rocznym stażem pracy w aptece ogólnodostępnej lub technik farmaceutyczny z trzyletnim stażem w aptece ogólnodostępnej(art.70 ust.5 PF)Wydaje mi się,że mając 4 lata pracy w aptece możesz zostać kierownikiem P.Apt.ale najlepiej upewnic się w Inspektoracie Farm.
Ostatnio edytowany przez halina, 24 Kwi 2010 08:41, edytowano w sumie 1 raz
halina
 
Posty: 719
Rejestracja: 22 Wrz 2009 16:34

Re: Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez aneta » 24 Kwi 2010 10:33

wystarczy 3 lata pracy w aptece
aneta
 
Posty: 413
Rejestracja: 12 Paź 2009 08:42

Re: Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez asha35 » 30 Kwi 2010 15:55

Witam.
Faktycznie dowiedziałam się w Insp. Farmaceut. że wystarczy 3 lata pracy włącznie ze "stażem". Dziękuje wszystkim za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Asha35
asha35
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Kwi 2010 15:16

Re: Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez fola87 » 22 Mar 2015 08:29

Witam,
Temat poruszany byl juz dawno, ale chcialam sie dowiedzieć, czy nic sie w tej kwestii nie zmieniło. Mam 4,5 letni staż pracy włączając w to okres dwuletniego stażu/praktyki. Moj szef chce mnie na okres około 2 lat na kierownika punktu aptecznego. Najlepiej od teraz, ale przepisy...Powiedzial, ze staż musi być 3letni, ale od ukończenia dwuletniego oobowiązkowego stażu technika. Ja się już pogubilam, jak to jest?
fola87
 
Posty: 1
Rejestracja: 22 Mar 2015 08:23


Wróć do ZWIĄZEK ZAWODOWY TECHNIKÓW FARMACEUTYCZNYCH RP

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

cron