Ponieważ aby cokolwiek osiągnąć musimy się porozumieć.
Dlatego prosimy o pozostawienie jakiejkolwiek formy kontaktu (email gg telefon itp)
w temacie kontakt lub na email punktyapteczne@gmail.com


Strona Izby
Strona Punktów Aptecznych
Biuletyn IGWPAiA

Staż pracy kierownika punktu aptecznego

TEMATY ZWIĄZKU ZAWODOWEGO TECHNIKÓW FARMACEUTYCZNYCH RP

Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez asha35 » 23 Kwi 2010 19:24

Witam.
Jestem technikiem farmaceutycznym z 4- letnim doświadczeniem zawodowym w aptece ogólnodostępnej wliczając w to staż. Chciałabym zostac kierownikiem punktu aptecznego.Ale jak to jest z tym stażem? Trzeba miec 5 lat pracy czy wystarczy 3? Wliczając w to tzw.staż. Jak traktowane sa 2 pierwsze lata pracy?
Strasznie dziękuje za informacje.
Asha 35
asha35
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Kwi 2010 15:16

Re: Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez halina » 24 Kwi 2010 08:27

Kierownikiem punktu aptecznego może być farmaceuta z rocznym stażem pracy w aptece ogólnodostępnej lub technik farmaceutyczny z trzyletnim stażem w aptece ogólnodostępnej(art.70 ust.5 PF)Wydaje mi się,że mając 4 lata pracy w aptece możesz zostać kierownikiem P.Apt.ale najlepiej upewnic się w Inspektoracie Farm.
Ostatnio edytowany przez halina, 24 Kwi 2010 08:41, edytowano w sumie 1 raz
halina
 
Posty: 719
Rejestracja: 22 Wrz 2009 16:34

Re: Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez aneta » 24 Kwi 2010 10:33

wystarczy 3 lata pracy w aptece
aneta
 
Posty: 413
Rejestracja: 12 Paź 2009 08:42

Re: Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez asha35 » 30 Kwi 2010 15:55

Witam.
Faktycznie dowiedziałam się w Insp. Farmaceut. że wystarczy 3 lata pracy włącznie ze "stażem". Dziękuje wszystkim za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Asha35
asha35
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Kwi 2010 15:16

Re: Staż pracy kierownika punktu aptecznego

Postprzez fola87 » 22 Mar 2015 08:29

Witam,