Ponieważ aby cokolwiek osiągnąć musimy się porozumieć.
Dlatego prosimy o pozostawienie jakiejkolwiek formy kontaktu (email gg telefon itp)
w temacie kontakt lub na email punktyapteczne@gmail.com


Strona Izby
Strona Punktów Aptecznych
Biuletyn IGWPAiA

Pomocy Stażystka!!

TEMATY ZWIĄZKU ZAWODOWEGO TECHNIKÓW FARMACEUTYCZNYCH RP

Pomocy Stażystka!!

Postprzez Brodzia » 10 Sty 2011 22:33

Witam jestem technikiem farmaceutycznym. Od listopada "odrabiam" staz w aptece. Nie moge doprosic sie umowy o prace. Moja wyplata jest w granicach 500 zl. Mialam otrzywymac kase na staz z urzedu , moja kierowniczka powiedziala ze sie tym zajme ale mam podejrzenia ze nie poczynila żadnych krokow w tym celu! Zapytalam ja jak ma zamiar dopisac mi te niedlugo 3 miesiace do stazu zeby mi sie liczyl prawnie . Powieniala ze wystawi mi zaswiadczenie. Ale to przeciesz musio byc poparte jakas umowa czy czyms. A ja wlasnie nie moge sie doprosic umowy. Boje sie ze mnie oszuka :cry: co mam robic. nie wiem zupeni na czym stoje.
Brodzia
 
Posty: 2
Rejestracja: 10 Sty 2011 22:11

Re: Pomocy Stażystka!!

Postprzez Aleksandra » 10 Sty 2011 23:44

Naciskaj na podpisanie umowy.
Jeśli w Twoim zatrudnieniu posredniczył Urzad Pracy-idz i wyjasnij tą sprawę.
Ostatecznie lepiej nawet stracić te trzy miesiące niż obudzić się z reką w nocniku za jakiś czas..
Live is brutal ..jak powiadają.
Jesli sprawa nie wyjaśni się do końca miesiąca-spadaj stamtąd-szkoda czasu i nerwów. :(
Trzymaj się ;)
Aleksandra
 
Posty: 1177
Rejestracja: 30 Wrz 2009 14:36

Re: Pomocy Stażystka!!

Postprzez halina12 » 11 Sty 2011 14:00

mam pytanie do brodzi z jakiego jesteś województwa
halina12
 
Posty: 50
Rejestracja: 21 Lis 2009 21:08

Re: Pomocy Stażystka!!

Postprzez staaaażystka » 11 Sty 2011 17:38

uciekaj od niej jak najdalej, ale koniecznie wyjaśni sprawę z urzędem pracy.
staaaażystka
 
Posty: 11
Rejestracja: 09 Sty 2011 14:04

Re: Pomocy Stażystka!!

Postprzez Brodzia » 11 Sty 2011 21:14