Ponieważ aby cokolwiek osiągnąć musimy się porozumieć.
Dlatego prosimy o pozostawienie jakiejkolwiek formy kontaktu (email gg telefon itp)
w temacie kontakt lub na email punktyapteczne@gmail.com


Strona Izby
Strona Punktów Aptecznych
Biuletyn IGWPAiA

jak założyć punkt apteczny

Tutaj odwiedzający Nas Goście mogą zadawać pytania...

jak założyć punkt apteczny

Postprzez kleunia1 » 08 Maj 2012 11:28

witam
jestem technikiem farmacji z odpowiednim stażem, aby móc już otworzyć i prowadzić punkt apteczny. Mam lokal, ale nie wiem czy nadaje się on pod owy punkt. Czy istnieją jakieś wymagania lokalowe punktów aptecznych? Jaka jest procedura zakładania takiego punktu? Za wszelkie wskazówki będę bardzo wdzięczna.
pozdrawiam
kleunia1
 

Re: jak założyć punkt apteczny

Postprzez Paweł » 08 Maj 2012 19:25

Kwestie dotyczące lokalu reguluje rozporządzenie ministra zdrowia z dnia 2 lutego 2009 r.
w sprawie kwalifikacji osób wydających produkty lecznicze w placówkach obrotu pozaaptecznego, a także wymogów, jakim powinien odpowiadać lokal i wyposażenie tych placówek oraz punktów aptecznych
http://www.lex.pl/du-akt/-/akt/dz-u-09-21-118
w pewnym zakresie też prawoi farmaceutyczne
Na stronach Wif sa z reguły umieszczane szczegółowe wymogi np http://www.wif.bip.lodz.pl/index.php?str=99

Również my swego czasu robiliśmy takie opracowanie - jednak nie wiem gdzie go szukać
Paweł
Administrator
 
Posty: 1385
Rejestracja: 18 Wrz 2009 14:55

Re: jak założyć punkt apteczny

Postprzez Joozeek » 30 Maj 2012 03:22



Ostatnio podbity przez Anonymous, 30 Maj 2012 03:22
Przed użyciem zapoznaj się z tematami i FAQ bądź skonsultuj się z moderatorem lub administratorem, gdyż niewłaściwie zamieszczanie/pisanie/tytułowanie postów grozi dezinformacją i zamieszaniem oraz trwałym zniechęceniem do czytania...

Główny "Zadymiarz" na forum - informatyk - ... etc
Kontestuję zastaną rzeczywistość,piętnuję głupotę i głupców !!!

Image
"odi profanum vulgus et arceo !"

Etym. - z Horacego (Pieśni, 3, 1, 1).